God Morgon!!

Nu har ja o min lilla familj ätit frukost, vi gick upp för typ en timme sedan... Nu mår ja lite bättre i alla fall, Så sjuk som ja va har ja inte varit på länge... Igår så va ja ju hos pappa o skulle hämta Isaak o då vart de curry gryta till mat åå de e ju så gott... O så va ja tvungen att reta Isaaks gudmor då med för hon älsar de med men hon jobbade så de blev inget till henne... Men ja har sparat till henne för hon kommer imorn, o då kommer de va grymt starkt... Hon som inte kan äta stark mat HAHA nu får hon skylla sig sj... De blir ju starkare och gooodare ju längre den e i kylskåpet... Sen när ja åkte hem träffade ja min syster Anna o Malin så vi gick till konsum o hadlade lite gott o cola så klart.... Sen hemma gjorde ja inte mycket fixade tvätten o bäddade rent sängen o hängde upp nya handdukar... Senare på kvällen kom M med sitt ex F o vi kollade på beck, o käkade lite chips, dipp, godis, nötter och saltapinnar... Så nu e vi lite små fettare igen de blir man ju alltid på helger tycker jag.... Ja de e ju tur att de inte e helg varje dag... O idag ska vi snart till centrum Isaak ska få lite lördags godis lite russin o sånt som e till barn.... Sen ska ja till min kära mor ett tag o hälsa på... Låter väl som de e långt borta men de e typ tio min att gå från mig... Sen kommer M o F på middag eller a typ lunch middag... Nu ska ja mysa med min son



                                                            

Kommentarer
Postat av: Tainaa

Vadå sparat!! hahah nu fick jag ju lite mindre iaf! =P du har ju ätit på min mat! =D HAHAHAHA

Fettokisse!;)

2008-05-03 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0